12 August 2011

Η ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ ΣΑΜΠΑΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΑ 275,ΟΟΟ$

200 κομμάτια της σαμπάνιας Heidsieck vintage 1907,που καθότανε στο βυθό του ωκεανού τα 80 προηγούμενα χρόνια συνεχίζουν να πωλούνται προς 275,000$ η φιάλη, η 45,000$ το ποτήρι στο Ritz-Carlton της Μόσχας!!!
Περισσότερα από 200 φιάλες ανασύρθηκαν σε σχεδόν άριστη κατάσταση από το ναυάγιο στις ακτές της Φινλανδίας όπως γράφτηκε στη Ρωσική εφημερίδα Komersant πέρυσι τον Σεπτέμβριο.

Την ώρα που έγινε το ναυάγιο τ0 1916 οι σαμπάνιες βρισκότανε στο δρόμο για τον Ρώσο Τσάρο Nicholas II.
Το Ritz-Carlton έχει top suites που στοιχίζουν 15,000$ τη βραδιά και τώρα προσφέρουν τις σαμπάνιες στα 275,000$ την φιάλη, κάνοντας την την ακριβότερη σαμπάνια του κόσμου.
Οι σαμπάνιες αυτές αγοράστηκαν σε δημοπρασία προς 4,000$ η φιάλη.

Brought to you by Golden Deal

10 August 2011

Και ο Διάβολος έπλασε την F40



Ποιά Enzo; Ακραία και πολύ... ιαπωνικό σχέδιο. Σχεδόν γκροτέσκο, καθόλου ιταλικό, καθόλου καμπύλες, η Murcielago είναι... κουκλάρα δίπλα της. Ποια F50; Αδιάφορη και... άσχημη, ίσως και επειδή ο πρόεδρος της Ferrari Λούκα Ντι Μοντεζέμολο (όπως και με την Enzo.) απαγόρευσε την αγωνιστική εμπλοκή της στην κατηγορία GT1 (η F50 GT1 είναι ένα όνειρο...) για το πρωτάθλημα FIA GT, όπου το 1996 θα έδινε τιτανομαχίες με τις Mercedes CLK GT1, και Porsche 911 GT1 και τις... χάσαμε κι εμείς (τα αγωνιστικά που νικάνε γίνονται αυτομάτως όμορφα - Έντζο Φεράρι).

Επιμέλεια: Σπύρος Πέττας

To απόλυτο Supercar της Ferrari στη συνείδηση των αυτοκινητιστών είναι η F40. Το σύμβολο των σύγχρονων ναυαρχίδων της Scuderia.

Νονός της ο μεγάλος Ιταλός δημοσιογράφος, γνωστός για τη συγκλονιστική βιογραφία του Φεράρι, Ferrari l'unico - Φεράρι ο μοναδικός, ο Τζίνο Ρανκάτι. - Πώς θα την ονομάσουμε; τον ρώτησε ο Έντζο που διατηρούσε με τον Ρανκάτι, όπως και με τους... περισσοτέρους, μια σχέση αγάπης - μίσους. Forty, Ferrari Forty για να τιμήσετε την αμερικανική αγορά (σ.σ.: δεν είναι τυχαίο ότι στο μουσείο της Ferrari οι περισσότεροι μη Ιταλοί επισκέπτες προέρχονται από την Καλιφόρνια και τη Φλόριντα...) του απάντησε ο Ρανκάτι και το... μυστήριο της βάπτισης είχε τελεσθεί...

Η F40 λανσαρίστηκε στις 21 Ιουλίου του 1987, στον εορτασμό των σαράντα χρονων της εταιρείας, και ξέσπασε θύελλα ενθουσιασμού σε δημοσιογράφους και κοινό. Ο Φεράρι το 1986, δύο χρόνια πριν το θάνατό του, ζήτησε από τους σχεδιαστές του τομέα αυτοκινήτων παραγωγής να φτιάξουν το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου. Αυτή είναι η F40 - είχε δηλώσει στους δημοσιογράφους στο Μαρανέλο στο λανσάρισμά της - και είναι ένα αυτοκίνητο επάξιο του εορτασμού των 40 χρόνων της εταιρίας. Ένα χρόνο πριν είχα ζητήσει να ετοιμάσουν το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου. Τώρα, αυτό το αυτοκίνητο είναι έτοιμο, αναφώνησε αποφασιστικά, ίσως και διαισθανόμενος το θάνατο που παραμόνευε...

Η F40 ήταν το τελευταίο χτύπημα με γάντι που έδινε ο Γέρος στον κόσμο της αυτοκίνησης, πριν το θάνατό του, τον Αύγουστο του 1988.

Και ήταν ακόμη μια τρανή απόδειξη ότι στη Ferrari η τεχνογνωσία της Formula 1 μεταφέρεται σύντομα στα αυτοκίνητα παραγωγής, καθώς η F40 έφερε turbo κινητήρα 3 λίτρων με απόδοση 478 ίππων στις 7.000 σ.α.λ. Από το 1980 η Scuderia είχε ξεκινήσει να τρέχει στη Formula 1 με turbo κινητήρες (V6 ενάμιση λίτρου), ακολουθώντας το παράδειγμα της Renault και αυτοί οι κινητήρες πέρασαν σύντομα στην παραγωγή (σε V8 διάταξη), στις 208, 308 Gtb turbo και στη 288 GTO, την προκάτοχο της F40. Κατόπιν, όταν από το 1989 και μετά οι κανονισμοί τους υποχρέωσαν να επιστρέψουν στα ατμοσφαιρικά μηχανικά σύνολα (V12 3,5 λίτρων), οι διάφορες 512 Testarossa, F512M, 456 Gt, 550 Maranello, F50 κ.λπ. έφεραν πλέον ατμοσφαιρικούς V12 κινητήρες.

Επιστρέφοντας στην F40 εκπλήσσει με τη... λιτή κακία των γραμμών της με σήμα κατατεθέν το τεράστιο πίσω σπόιλερ. Το σασί της είναι σωληνωτό (σωλήνες ευρείας διαμέτρου από κράμα αλουμινίου) επενδυμένο με πάνελ από κέβλαρ και ανθρακονήματα.

Η F40 στην οδήγηση είναι απόλυτη, κακιά, επιθετική, αυταρχική. Δεν συγχωρεί τα λάθη και την έλλειψη σεβασμού και έτσι σου τον κερδίζει χωρίς ιδιαίτερες χρονοτριβές. Απαιτεί... ιδρώτα, προσπάθεια και συνεργασία. Εάν την οδηγήσεις προοδευτικά, τότε σε εκπλήσσει με το απλόχερο - άφθονο κράτημά της, με το σταθερό πέσιμό της στα πανίσχυρα φρένα που πολλές φορές σε κάνουν να φτάσεις κρεμασμένος στην κορυφή της στροφής - έχοντας αναιμική ταχύτητα δηλαδή και πεσμένες στροφές. Η F40 σε εκπλήσσει επίσης με τις ομαλές προοδευτικές επιταχύνσεις στις εξόδους. Έμπαινα με εξωφρενικά πολλά χιλιόμετρα στις στροφές, υπερβολικά για τα γούστα μου, έστριβα και επιτάχυνα ξανά σαν να μην είχε συμβεί τίποτε. Η F40 γίνεται γλυκιά ακόμη και αν τη μεταχειριστείς γλυκά και αργά. Κανένα ξέσπασμα, καθόλου έλλειψη ροπής στις χαμηλές στροφές... Δοκιμάστε να σανιδώσετε με μια 288 GTO στις 4.000 σ.α.λ. Θα λάβετε την αίσθηση μιας αργής και κατόπιν εκρηκτικής αντίδρασης. Κάντε το ίδιο με μια F40 και η αντίδραση είναι άμεση και προοδευτική είχε γράψει ο Ντένις Σεμαϊνάιτις στις γραμμές του αμερικανικού «Road and Track»...

Χάρη στα ηλεκτρονικά του turbo και της τροφοδοσίας (Weber Marelli), οι τεχνικοί της Ferrari κατάφεραν να επιτύχουν ομαλή προοδευτική επιτάχυνση ήδη από τις χαμηλές στροφές, χωρίς turbo lag, και αυτό αποτέλεσε την ειδοποιό διαφορά με την προκάτοχο 288 GTO, που με τη σειρά της διέθετε κι αυτή εντυπωσιακά ζυγισμένο στήσιμο, ίσως ακόμη πιο ζυγισμένο από αυτό της F40.

Η F40 έτρεξε και στους αγώνες, στην ακόμη πιο ακραία έκδοσή της, την F40 Le Mans και την ακόλουθη F40 GTE, που προετοίμασε αμφότερες ο επίσημος βελτιωτικός οίκος της Ferrari, αυτός του Τζουλιάνο Μικελότο στην Πάντοβα. Στο πρωτάθλημα GT Πρωτοτύπων Βορείου Αμερικής, την περίφημη IMSA (International Motorsport Association), έτρεξε το 1989 - 1990 υπό την αιγίδα της Ferrari Γαλλίας του Σαρλς Πότσι οδηγούμενη μεταξύ άλλων από τους... Ζαν Αλεζί, Χάρλεϊ Χέιγουντ (από τους μετρημένους στα δάκτυλα που έχει κερδίσει σε Μαν, Σίμπρινγκ και Ντεϊτόνα...), Ζαν Πιέρ Ζαμπουίγ (νικητής του πρώτου Grand Prix με μονοθέσιο με κινητήρα. turbo, τη Renault RS01 στην Ντιζόν το 1979) και Ολιβέρ Γκρουγιάρ, αλλά δεν μπορούσε να κάνει κάτι για τα τετρακίνητα Audi Quattro Sillouette και περιοριζόταν στην τρίτη θέση της κλάσης των GT. Οι της Ferrari διαμαρτύρονταν τότε για τους επιβαρυντικούς για την F40 IMSA κανονισμούς, αλλά χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα...

Τα επόμενα τρία χρόνια υπήρξε πάγωμα της εξέλιξης, αλλά το 1994 και μετά, έπειτα από πρωτοβουλία του animateur του προγράμματος F40 GT, Λουτσιάνο Ντε Λα Νότσε, μετεξελίχθηκε στην F40 GTE (όπερ GTEvoluzione) και νίκησε στο πρωτάθλημα BPR, τον πρόδρομο του FIA GT, στο Άντερστορπ της Σουηδίας, τόσο το 1995, όσο και το 1996. Αντίπαλός της όχι άλλη από την κατά πολύ νεότερη, τη διαστημική McLaren F1 GTR. Η γέρικη καρδιά της F40 το έλεγε ακόμη...!

Σε έκδοση παραγωγής, η F40 αρχικά επρόκειτο να παραχθεί σε 800 μονάδες αλλά έφτασε τις 950 λόγω της ξέφρενης ζήτησης. Σήμερα, συνιστά ένα καλτ συλλεκτικό υπεραυτοκίνητο που έχει καθιερωθεί στην κοινή συνείδηση και κυριαρχεί στις φαντασιώσεις των απανταχού αυτοκινητιστών...



Brought to you by Golden Deal

07 August 2011

ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΘΡΙΑΜΒΕΥΤΕΣ ΤΟΥ 48ου ΡΑΛΛΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

Έχοντας ολοκληρώσει πλέον τα 450 ναυτικά μίλια του 480υ Ράλλυ Αιγαίου, ο Ολυμπιονίκης Δημήτρης Δεληγιάννης στο τιμόνι του BOOKER AMITA – MOTION, κέρδισε και την τελευταία ιστιοδρομία από τις ΟΙΝΟΥΣΣΕΣ στο ΣΟΥΝΙΟ και δεν αφησε κανένα περιθώριο στους αντιπάλους του να αντιδράσουν.

Έτσι λοιπόν είναι ο μεγάλος νικητής του 48ου ΡΑΛΛΥ ΑΙΓΑΙΟΥ, που πέρασε πλέον στην ιστορία.

Το φετινό Ράλλυ Αιγαίου μπορεί να χαρακτηριστεί ως το Ράλλυ των ανατροπών, των ασθενών ανέμων και της δυναμικής εμφάνισης των σκαφών από την περιφέρεια. Από πλευράς των νησιών σταθμών μετά την μαγευτική Αμοργό και συγκεκριμένα τα Κατάπολα, το σαγηνευτικό και τουριστικό Πυθαγόρειο της Σάμου, ο Παράδεισος των Οινουσσών ήταν οι σειρήνες του Αιγαίου, ώστε να μέναμε για πάντα εκεί.

Στην δεύτερη θέση του βάθρου του 48ο Ράλλυ Αιγαίου θα είναι το BRAVE OVS INDUSTRY, του Γιώργου Βασιλόπουλου, με το νεανικό, έμπειρο και ζωντανό πλήρωμα του που πρωταγωνίστησε σε όλες τις ιστιοδρομίες του αγώνα, ενώ στην τρίτη θέση της γενικής βαθμολογίας μετά από σημαντικές ανακατατάξεις είναι το VENTUS – PORCELANA με κυβερνήτες τους Μιχ.Κλούβας-Μιχ.Κωνσταντινίδης.

Ο Δημήτρης Δεληγιάννης είναι ο μοναδικός κυβερνήτης που έχει κερδίσει τρείς ( 3 ) πρώτες νίκες σε Ράλλυ Αιγαίου, ( 2008 – 2009 – 2011 ) καθώς και μία δεύτερη ( 2 ) θέση το 2010 και έχει περάσει στην ιστορία του θεσμού ως ο κυβερνήτης που από τα σκάφη τριγώνου μετέφερε τις ικανότητες του και τις γνώσεις του στον κορυφαίο αγώνα ανοικτής θαλάσσης της χώρας, δίνοντας του μία επιπλέον αγωνιστική διάσταση.

Στην νίκη του BOOKER AMITA- MOTION συνέβαλε η ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ όλων των μελών του πληρώματος του, δηλαδή του ΣΙΜΟΥ ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗ, του ΣΤΑΥΡΟΥ ΧΑΜΠΑΚΗ, του ΠΕΡΙΚΛΗ ΣΠΥΡΟΥ, της ΝΑΤΑΣΣΑΣ ΠΑΤΑΡΑ, τού ΓΙΩΡΓΟΥ ΤΣΙΓΚΟΥΛΗ, τού ΑΚΗ ΤΣΑΡΟΥΧΗ, του ΠΕΤΡΟΥ ΣΕΚΟΥΡΗ και του ΓΙΑΝΝΗ ΤΖΑΒΕΛΑΚΟΥ καθώς και του χορηγού τους και όλης της διοργάνωσης της ΑΜΙΤΑ ΜΟΤΙΟΝ.

ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ 48 ου ΡΑΛΛΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ( ΚΑΤΗΟΡΙΑ ORC I )

1. BOOKER AMITA MOTION (Δ. Δεληγιάννης ) 16 Βαθμοί
( νικητής και της ιστιοδρομίας ΟΙΝΟΥΣΣΕΣ – ΣΟΥΝΙΟ )
2. BRAVE OVS INDUSTRY ( Γ. Βασιλόπουλος ) 21,25 Βαθμοί
3. VENTUS – PORCELANA (Μιχ.Κλούβας-Μιχ.Κωνσταντινίδης ) 24,25 Βαθμοί

Τα αποτελέσματα για τα σκάφη της κατηγορίας ORC CLUB δεν ήταν δυνατόν να εκδοθούν μέχρι την στιγμή που γράφτηκε αυτό το Δελτίο Τύπου αφού αυτά ταξίδευαν μέχρι αργά το βράδυ της Κυριακής

Όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια οι φίλοι της ιστιοπλοΐας και του Ράλλυ Αιγαίου θα μπορούν να παρακολουθήσουν όλη την εξέλιξη του 48ου αγώνα μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης www.aegeanrally.gr ενώ το ψηφιακό κανάλι ΣΙΝΕ/ΣΠΟΡ + θα μεταδίδει καθημερινά 30λεπτες ανταποκρίσεις.

Χορηγοί επικοινωνίας είναι η ΕΡΤ με καθημερινή εκπομπή, η ΕΡΑ Σπορ, καθώς και διaδικτυακοίχορηγοί τοCONTRA.GR και τοDAILYMOTION.gr. Επίσης όπως τα τελευταία χρόνια συμβαίνει, οι φίλοι της ιστιοπλοΐας με την βοήθεια της εταιρίας G4S θα μπορούν να ζήσουν μέσω του internet το Ράλλυ ζωντανά στην διεύθυνση www.aegeanrally.gr καθώς και από τις σελίδες του FACEBOOK (48th Aegean Rally) και του Twitter (@aegean_rally)

Πηγή:http://www.aegeanrally.gr/contents/recent.php?show=del
Brought to you by Golden Deal